weer thuis

27 juni 2014 - Boxtel, Nederland

Zoals te verwachten valt is er over het laatste stuk van de reis niet zo heel veel te melden, een korte laatste update dus. We hebben een paar heerlijke dagen gehad op Ile de Re en nu rest alleen nog het laatste traject. Omdat we graag eens ergens in de middag thuis willen komen in plaats van midden in de nacht hebben we nog een camping gezocht net onder Lille. Deze camping aan het eind van rue de bouzencourt (in Le Hamel) is eigenlijk een heel mooie camping voor de streek. Aangezien de meeste campings hier niet meer zijn dan een verzameling dicht op elkaar gestapeld sta-caravans. (Zie foto)
Jammer genoeg heeft Madelief de eerste reisdag ineens vreselijk "snot". Er wordt dus niet aangelegd in Parijs, of waar dan ook, maar gewoon voorzichtig door gereden. Op een gegeven moment was het wel heel sneu als ze na een wat hardere hoest haar hele lievelings jurk onderspuugt. We poetsen alles zo goed mogelijk op en trekken een schoon kleedje aan (dat is het voordeel van alles bij hebben) Maar de laatste 50 km dus met de raampjes open. Die hele nacht ligt ze nog te snotteren met wat koorts en papa wakker te houden. Tegen de ochtend wordt het gelukkig weer wat beter en vertrekken we voor de laatse 350 km.
Rond 4 uur staan we weer in boxtel. Madelief wil graag in bad en Moesje moet mee van haar, want hij is stoffig geworden, maar wel met bandjes.
Die nacht slapen we weer in ons eigen bed. Ook Madelief, dat was even moeilijk natuurlijk zeker nu Moesje aan de waslijn hing, maar het is goed gegaan. Vandaag is Madelief weer redelijk fit en wij weer wat bijgeslapen, kortom, we zijn weer thuis.

1. Peggy:
    27 juni 2014
    he welkom thuis lekker in jullie eigen bedje, wat een luxe, gelukkig heeft madlief de snot voor het laatst bewaard en kan ze nu thuis weer wat bij komen. fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn!
    groeten uit liempde
  2. Sabien:
    27 juni 2014
    Welkom thuis!!!! Wat heerlijk zal dat zijn om weer een gewoon bed te hebben en in je blootje naar de douche te kunnen lopen ;)
    En een wc voor je eigen gezin.... Zo'n reis doet weer beseffen hoe fijn t thuis eigenlijk is! En nu aan de slag met een fotoboek ;)

Liefs Sab
  3. Marieke:
    27 juni 2014
    Welkom thuis alweer! Jullie kunnen terugkijken op een prachtige reis, dankjewel voor het delen. Ik heb genoten van het meelezen.
    Tot snel! X
  4. Corina:
    27 juni 2014
    Welkom terug! Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen. We hebben hier genoten van de verhalen. Tot snel.
  5. Judith:
    Hoi!
    Welkom thuis. Mooie verhalen gelezen, maar ook goed om te lezen dat jullie goed thuis zijn gekomen. Tot snel, dan hoor ik de reisverhalen graag 'live':-)
    Grtjs,
    Judith
  6. Linda:
    27 juni 2014
    Jippie! Jullie zijn weer thuis :D Wat een onwijs avontuur zeg! En de auto heeft het ook uitermate prima volgehouden, fijn :) Tot snel! X
  7. Nienke:
    28 juni 2014
    Hallo
    Welkom thuis! Wat een avonturen en verhalen. Leuk om te lezen en jullie blog bij te houden. Smaakt het al naar meer???? ;)
    Groetjes Nienke
  8. Marjel:
    4 juli 2014
    Hallo Caroline, Wilbert en Madelief, Ben net terug na 2,5 week Estland, interessant land. Misschien iets voor jullie volgende reis? Want zo te lezen en te zien, is het jullie prima bevallen in Spanje en Marokko. Maar ook mooi om te lezen dat jullie weer veilig terug zijn in Lennisheuvel. Daar is het ook prima, toch?
    Groetjes, Marjel.